می توانید سنگ کلیه می شود ادرار کف آلود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید سنگ کلیه می شود ادرار کف آلود

می توانید سنگ کلیه باعث ادرار کف آلود؟ برای این سوال، پاسخ مثبت است، ادرار کف آلود قطعا می تواند در این بیماری رخ داده است.

معمولا، ادرار کف آلود در نظر گرفته شده یک علامت هشدار دهنده برای بیماری های احتمالی کلیه، به عنوان یک نشانگر پروتئینوری. پس از شرح حال و معاینه فیزیکی، بسیاری از پزشکان بپرسید که آیا بیمار متوجه ادرار کف آلود، و حتی برخی از مستند فقدان آن ها به عنوان منفی و معنی دار.

ادرار کف آلود نیز می تواند توسط عوامل دیگری غیر از پروتئین در ادرار ایجاد می شود. ادرار کردن سریع می تواند حباب در ادرار ایجاد، تا شاید مردم در حمام فرودگاه در عجله هستند، اما پس از آن باید فوم برای بیش از چند ثانیه ادامه نیست، به طوری که هنگامی که یک بازدید کننده کنجکاو مثل من بازرسی رگبار، من باید واقعا نمی فوم طولانی مدت ببینید.

ادرار غلیظ در آب و هوای گرم نیز می تواند به ادرار کف آلود منجر شود، اما urines کف آلود من در حمام های عمومی مشاهده می شوند به فصل تابستان محدود نمی شود. سنگ کلیه می تواند به ادرار کف آلود می تواند به عنوان عفونت های دستگاه ادراری موجب پیوری شود.

فرم بالا می توانید ببینید که ادرار کف آلود، یکی از نشانه های بیماری مزمن کلیه است اما آن را نیز می توان در سنگ کلیه را پیدا کنید. به جز سنگ کلیه، بسیاری از بیماری های دیگر، می تواند باعث وجود دارد. بنابراین، هنگامی که شما در پیدا کردن حباب در ادرار خود را، شما باید به دکتر مراجعه کنید و پیش آگهی بیشتر، که می تواند به شما کمک کند تا تصمیم گیری درست باشد.

اگر شما سوال دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری خود، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا ارسال ایمیل به ما نیست. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، سنگ کلیه، ادرار کف آلود، بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: